How about a Vanessa Bryant PICS Gallery!!!!!

Postby o0O kb8 O0o on Mon Nov 10, 2003 8:50 pm

damn she looked good at the espys...
Image
User avatar
o0O kb8 O0o

 
Posts: 1102
Joined: Tue Jun 24, 2003 2:19 pm
Location: yAy area

Postby KoBeLiCiOuS8 on Mon Nov 10, 2003 10:47 pm

i remember kobe sayin sumtin bout he wasnt gonna get pix of Natalia out to the public unless a tabloid saw her and vanessa at the store or sumtin. He said if she wanted to be in the publics eye hed leave it up to her when she got older.
"It's easy for you to talk, because you don't have to guard me."
--KoBe BryAnT--
User avatar
KoBeLiCiOuS8

 
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2003 7:11 pm
Location: SiN CiTy

Postby LakersGyrl2003 on Tue Nov 11, 2003 6:52 am

Wow... I didnt know that... I would love to see how Natalia looks... Mah baby niece is a year and 5 months, and she's the cutest lil' thang... I love babies, as long as they aint mah own :man10: lol... Nah, but I bet Natalia is so beautiful..... awwwww :bow:
LakersGyrl2003

 
Posts: 21823
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:04 am

Postby LAKERCHICK on Tue Nov 11, 2003 8:27 am

tha tabloids need to take a pic of her cuz i wanna see she must be so adorable cuz both thurr parents are really good locking lets see if they have another kid what if it's a boy he wuld prolly look just like kobe awww kobe jr. lol
Devean George
User avatar
LAKERCHICK

 
Posts: 1109
Joined: Fri May 16, 2003 8:23 pm
Location: So. Cal.

Postby KoBeLiCiOuS8 on Tue Nov 11, 2003 9:20 am

Yea im sure shes adorable! but damn, can u say wnba :bow:
Hope she takes after kobe! O yea and kobe said Natalia looks just like Vanessa
"It's easy for you to talk, because you don't have to guard me."
--KoBe BryAnT--
User avatar
KoBeLiCiOuS8

 
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2003 7:11 pm
Location: SiN CiTy

Postby LAKERCHICK on Tue Nov 11, 2003 9:37 am

Yah i no :jam2:
Devean George
User avatar
LAKERCHICK

 
Posts: 1109
Joined: Fri May 16, 2003 8:23 pm
Location: So. Cal.

Postby señorita on Tue Nov 11, 2003 2:32 pm

i read somewhere that she looked just like vanessa but has darker skin..
User avatar
señorita

 
Posts: 1694
Joined: Fri Sep 05, 2003 5:21 pm
Location: Sack of Tomatoes

Postby magicmoment on Thu Nov 13, 2003 12:49 am

anyone have the pic of them coming down SPLASH MTN. at disneyland?
"Fix your hair Sasha. Gotta look pretty now" - Stu Lantz
"Lakers play for Championships" ~Lamar Odom
"I just missed some bunnies." ~Kobe on Game1 [NBA Finals]

Estamos Aquí!


add my fansite:
http://www.myspace.com/sashavujacic18
User avatar
magicmoment

 
Posts: 9197
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:21 pm
Location: S0UTH BAY --

Postby LakersGyrl2003 on Thu Nov 13, 2003 2:14 am

That pic is posted around here at CL somewhere... I think ABC 7 took that pic! :jam2:
LakersGyrl2003

 
Posts: 21823
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:04 am

Postby Guest on Thu Nov 13, 2003 6:51 pm

i was there that day.. i even got a pic and video of him.
Guest

 

Postby Guest on Sat Nov 29, 2003 11:11 pm

<img src="http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com/p/rids/20031129/i/r3434133914.jpg">
Guest

 

Postby layka70 on Tue Dec 02, 2003 11:28 pm

She is such a pretty baby! She looks just like Kobe!!
layka70

 
Posts: 49
Joined: Mon Nov 03, 2003 9:19 pm

Postby KoBeLiCiOuS8 on Wed Dec 03, 2003 8:56 pm

Found anotha pic...
Image
"It's easy for you to talk, because you don't have to guard me."
--KoBe BryAnT--
User avatar
KoBeLiCiOuS8

 
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2003 7:11 pm
Location: SiN CiTy

Postby Roscoe on Wed Dec 03, 2003 10:08 pm

Damn Kobe is huge...
Image

"Injustice anywhere is injustice everywhere." - Martin Luther King Jr.
User avatar
Roscoe
ClubLakers O.G.
 
Posts: 3151
Joined: Wed Jul 02, 2003 8:22 pm
Location: LA

Postby señorita on Thu Dec 04, 2003 4:17 am

i cant see the pic..
User avatar
señorita

 
Posts: 1694
Joined: Fri Sep 05, 2003 5:21 pm
Location: Sack of Tomatoes

Postby KoBeLiCiOuS8 on Thu Dec 04, 2003 2:19 pm

"It's easy for you to talk, because you don't have to guard me."
--KoBe BryAnT--
User avatar
KoBeLiCiOuS8

 
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2003 7:11 pm
Location: SiN CiTy

Postby PiEdIe on Fri Dec 05, 2003 4:50 am

^^ doesnt work




does anyone have a pic of teh girl kobe cheated with (I read here I while ago that her pic wasnt aloowed or something like that) but does some1 have it
PiEdIe

 

Postby BDG on Fri Dec 05, 2003 11:39 am

There's no officially confirmed picture circulating on the net, but you can find it by using any search engine.

However, like you said, you can't post it here.
Image
Slava laughed at the suggestion his skills might be affected by the down time. "Are you kidding?" he said. "Basketball is like ball. It's all a circle."

BEST VIDEO EVER ... AND AND THE SECOND BEST.
User avatar
BDG
Retired Admin
 
Posts: 40952
Joined: Sun Apr 20, 2003 10:45 pm
Location: Los Angeles

Postby señorita on Mon Dec 22, 2003 4:18 am

With Snoop.. I thing this was around the time she did the G'd Up video..
Image
Vanessa 7 months pregnant.. *Again, I'll take it down if I'm not suppose to post Getty Images..*
Image
Last edited by señorita on Mon Dec 22, 2003 5:31 pm, edited 1 time in total.
User avatar
señorita

 
Posts: 1694
Joined: Fri Sep 05, 2003 5:21 pm
Location: Sack of Tomatoes

Postby LakersGyrl2003 on Mon Dec 22, 2003 5:27 pm

Dayam can't see them too.. I think the bandwidth went over it's daily limit :man6:
LakersGyrl2003

 
Posts: 21823
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:04 am

Postby señorita on Mon Dec 22, 2003 5:30 pm

yeah it did... :man6: hold on...
User avatar
señorita

 
Posts: 1694
Joined: Fri Sep 05, 2003 5:21 pm
Location: Sack of Tomatoes

Postby señorita on Tue Dec 23, 2003 7:10 pm

vanessa still looks beautiful even if her face got chubbier
User avatar
señorita

 
Posts: 1694
Joined: Fri Sep 05, 2003 5:21 pm
Location: Sack of Tomatoes

Postby iWuVkObE8BrYaNT on Wed Dec 24, 2003 2:08 pm

she kinda lOok like toni braxton on the preggy pic.....
Image

`Behind every great man is a great woman`

`It is not necessary to hope in order to undertake, or to succeed in order to perservere`
User avatar
iWuVkObE8BrYaNT

 
Posts: 5772
Joined: Wed Jun 11, 2003 6:54 pm
Location: Maui, Hawaii

Previous

Return to Lakers Multimedia

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Advertise Here | Privacy Policy | ©2008 Sculu Sports. Come Strong.