Smilies... Time to upgrade??

Postby BDG on Sat Jan 31, 2004 1:31 pm

How about a transparent 40x40 pixels, that's what I've been using...
Image
Slava laughed at the suggestion his skills might be affected by the down time. "Are you kidding?" he said. "Basketball is like ball. It's all a circle."

BEST VIDEO EVER ... AND AND THE SECOND BEST.
User avatar
BDG
Retired Admin
 
Posts: 40955
Joined: Sun Apr 20, 2003 10:45 pm
Location: Los Angeles

Postby BDG on Sat Jan 31, 2004 10:49 pm

CL has graciously uploaded the ones I made-- expect more of em:

:phil1: :kobe1: :shaq1:
Image
Slava laughed at the suggestion his skills might be affected by the down time. "Are you kidding?" he said. "Basketball is like ball. It's all a circle."

BEST VIDEO EVER ... AND AND THE SECOND BEST.
User avatar
BDG
Retired Admin
 
Posts: 40955
Joined: Sun Apr 20, 2003 10:45 pm
Location: Los Angeles

Postby JSM on Sat Jan 31, 2004 10:53 pm

those are great BDG, very unique. Now Malone and Payton each need one.
User avatar
JSM
ClubLakers.com Administrator
 
Posts: 94033
Joined: Mon Apr 28, 2003 3:40 pm
Location: Atlanta

Postby clublakers on Sat Jan 31, 2004 10:55 pm

...and Billy Bertka.

We can have the most comprehensive Bill Bertka emoticon collection on the net!

:kobe1:
Last edited by clublakers on Sat Jan 31, 2004 10:55 pm, edited 1 time in total.
Call it from Heaven Chick.

Image
User avatar
clublakers
Site Admin
 
Posts: 3938
Joined: Sat Mar 29, 2003 6:16 pm
Location: So Cal

Postby BDG on Sat Jan 31, 2004 10:55 pm

jsm0331 wrote:those are great BDG, very unique. Now Malone and Payton each need one.
Yeah I know!

I gotta get some instead of: :man12: :man10: :man4: :man3:

Maybe I could get a Chris Webber pic for this one: :man6:
Image
Slava laughed at the suggestion his skills might be affected by the down time. "Are you kidding?" he said. "Basketball is like ball. It's all a circle."

BEST VIDEO EVER ... AND AND THE SECOND BEST.
User avatar
BDG
Retired Admin
 
Posts: 40955
Joined: Sun Apr 20, 2003 10:45 pm
Location: Los Angeles

Postby BDG on Sat Jan 31, 2004 10:56 pm

clublakers wrote:...and Billy Bertka.

We can have the most comprehensive Bill Bertka emoticon collection on the net!

:kobe1:
Lemme see-- that might be funny!
Image
Slava laughed at the suggestion his skills might be affected by the down time. "Are you kidding?" he said. "Basketball is like ball. It's all a circle."

BEST VIDEO EVER ... AND AND THE SECOND BEST.
User avatar
BDG
Retired Admin
 
Posts: 40955
Joined: Sun Apr 20, 2003 10:45 pm
Location: Los Angeles

Postby JSM on Sat Jan 31, 2004 11:03 pm

BryantDunkGiant wrote: Maybe I could get a Chris Webber pic for this one: :man6:


that would be great
User avatar
JSM
ClubLakers.com Administrator
 
Posts: 94033
Joined: Mon Apr 28, 2003 3:40 pm
Location: Atlanta

Postby clublakers on Sat Jan 31, 2004 11:07 pm

That Kobe emoticon cracks me up.
Call it from Heaven Chick.

Image
User avatar
clublakers
Site Admin
 
Posts: 3938
Joined: Sat Mar 29, 2003 6:16 pm
Location: So Cal

Postby Andrew Evenstar on Tue Feb 03, 2004 11:52 am

hey get one of Steve JAFFE on there to ya?
Image
[The Will To Act] | [My Music Blog]

Born a Laker fan.
User avatar
Andrew Evenstar

 
Posts: 5006
Joined: Mon Jul 21, 2003 2:50 am
Location: Ventura, California

Postby clublakers on Tue Feb 03, 2004 6:48 pm

lol, yeah that's a must Lakermagic.
Call it from Heaven Chick.

Image
User avatar
clublakers
Site Admin
 
Posts: 3938
Joined: Sat Mar 29, 2003 6:16 pm
Location: So Cal

Postby JSM on Tue Feb 24, 2004 1:04 pm

in case yall haven't noticed, we got two new emotions thanks to BDG:
:pd: and :haterade:
User avatar
JSM
ClubLakers.com Administrator
 
Posts: 94033
Joined: Mon Apr 28, 2003 3:40 pm
Location: Atlanta

Postby Lakers Dynasty 2000 on Tue Feb 24, 2004 3:34 pm

jsm0331 wrote:in case yall haven't noticed, we got two new emotions thanks to BDG:
:pd: and :haterade:

Possibly the greatest clublakers' emotions yet...

Great job BDG!
User avatar
Lakers Dynasty 2000

 
Posts: 25694
Joined: Sat Apr 05, 2003 8:57 pm
Location: Pasadena, Southern California

Postby BDG on Tue Feb 24, 2004 4:06 pm

Thank you-- I like em just as much as yall do
Image
Slava laughed at the suggestion his skills might be affected by the down time. "Are you kidding?" he said. "Basketball is like ball. It's all a circle."

BEST VIDEO EVER ... AND AND THE SECOND BEST.
User avatar
BDG
Retired Admin
 
Posts: 40955
Joined: Sun Apr 20, 2003 10:45 pm
Location: Los Angeles

Postby FirstLady on Tue Feb 24, 2004 4:15 pm

I love 'em!

I got a feeling they'll be used extensively!
:man10:
Image
User avatar
FirstLady
Clublakers Queen (1st Female)
 
Posts: 1977
Joined: Tue Apr 08, 2003 9:51 pm
Location: Midwest by way of Cali

Postby T I on Tue Feb 24, 2004 4:39 pm

Lakermagic wrote:hey get one of Steve JAFFE on there to ya?


Image
Laker Fan since 1954
User avatar
T I

 
Posts: 3199
Joined: Fri Jul 25, 2003 3:23 pm

Postby BDG on Tue Feb 24, 2004 4:43 pm

Haha should I put Jaffe's face on that guy's body?
Image
Slava laughed at the suggestion his skills might be affected by the down time. "Are you kidding?" he said. "Basketball is like ball. It's all a circle."

BEST VIDEO EVER ... AND AND THE SECOND BEST.
User avatar
BDG
Retired Admin
 
Posts: 40955
Joined: Sun Apr 20, 2003 10:45 pm
Location: Los Angeles

Postby Lakers Dynasty 2000 on Tue Feb 24, 2004 4:44 pm

BryantDunkGiant wrote:Haha should I put Jaffe's face on that guy's body?

Yeah, you gotta make a Javie one :man9:
User avatar
Lakers Dynasty 2000

 
Posts: 25694
Joined: Sat Apr 05, 2003 8:57 pm
Location: Pasadena, Southern California

Postby PrimeTime on Tue Feb 24, 2004 5:23 pm

http://www.clublakers.com/forums/images/smiles/man4.gif That would be good with Payton's face! LOL


~Out, Prime
PrimeTime

 

Postby BDG on Tue Feb 24, 2004 6:16 pm

PrimeTime wrote:http://www.clublakers.com/forums/images/smiles/man4.gif That would be good with Payton's face! LOL


~Out, Prime
Good call... I'll see what I can do over the weekend.
Image
Slava laughed at the suggestion his skills might be affected by the down time. "Are you kidding?" he said. "Basketball is like ball. It's all a circle."

BEST VIDEO EVER ... AND AND THE SECOND BEST.
User avatar
BDG
Retired Admin
 
Posts: 40955
Joined: Sun Apr 20, 2003 10:45 pm
Location: Los Angeles

Postby Lakers Dynasty 2000 on Tue Feb 24, 2004 8:34 pm

BryantDunkGiant wrote:
PrimeTime wrote:http://www.clublakers.com/forums/images/smiles/man4.gif That would be good with Payton's face! LOL


~Out, Prime
Good call... I'll see what I can do over the weekend.

Haha! Nice... Can't wait for more exclusive emotions from my main man -- BDG
User avatar
Lakers Dynasty 2000

 
Posts: 25694
Joined: Sat Apr 05, 2003 8:57 pm
Location: Pasadena, Southern California

Previous

Return to Site Rules, Suggestions and Comments

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Advertise Here | Privacy Policy | ©2008 Sculu Sports. Come Strong.