Looks like Shaq should be arrested for sexual assault too...

Looks like Shaq should be arrested for sexual assault too...

Postby Roscoe on Mon Jul 07, 2003 4:57 pm

Image
User avatar
Roscoe
ClubLakers O.G.
 
Posts: 3148
Joined: Wed Jul 02, 2003 8:22 pm
Location: LA

Postby LakersGyrl2003 on Mon Jul 07, 2003 4:58 pm

Yo, that's dirty........ :man5:
LakersGyrl2003

 
Posts: 21823
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:04 am

Postby Roscoe on Mon Jul 07, 2003 4:58 pm

I'm just playin y'all. The pic is pretty funny though...
User avatar
Roscoe
ClubLakers O.G.
 
Posts: 3148
Joined: Wed Jul 02, 2003 8:22 pm
Location: LA

Postby LakersGyrl2003 on Mon Jul 07, 2003 5:00 pm

LMAO... I know it's funny and all, but dayam, this whole Kobe thing gots me upset...
LakersGyrl2003

 
Posts: 21823
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:04 am

Postby Roscoe on Mon Jul 07, 2003 5:06 pm

This whole Kobe thing has a lot of people upset. Don't worry, I got a feelin everythings gonna be alright. Kobe's just not that type of person. Just tryin to lighten up the mood on the boards with some humor...
Last edited by Roscoe on Mon Jul 07, 2003 5:08 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Roscoe
ClubLakers O.G.
 
Posts: 3148
Joined: Wed Jul 02, 2003 8:22 pm
Location: LA

Postby LakersGyrl2003 on Mon Jul 07, 2003 5:07 pm

Shoot, we all know he isn't this kinda person, but that police force somehow can't see it..
LakersGyrl2003

 
Posts: 21823
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:04 am

Postby Guest on Mon Jul 07, 2003 5:17 pm

hmmm maybe the nuggets r payin da police 4 dem 2 arrest kobe
Guest

 

Postby LakersGyrl2003 on Mon Jul 07, 2003 5:19 pm

That's ridiculous... lmao
LakersGyrl2003

 
Posts: 21823
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:04 am

Postby Roscoe on Mon Jul 07, 2003 5:23 pm

Anonymous wrote:hmmm maybe the nuggets r payin da police 4 dem 2 arrest kobe


Maybe so...
User avatar
Roscoe
ClubLakers O.G.
 
Posts: 3148
Joined: Wed Jul 02, 2003 8:22 pm
Location: LA

Postby lakers frizzo on Mon Jul 07, 2003 5:26 pm

on espn in the middle of the article they stated the possibility that this is a publicity stunt to build "street credit" for kobe so he sells more shoes for nike. i dont understand that because think of all the people that wont buy the shoes because of this deliberate lie
is shaq satisfied with three titles and continuing to blow up to 400 lbs or will he get the other hunger back and get down to 320 and win three more?? GO LAKERS 2004-06 CHAMPS!!!
lakers frizzo

 
Posts: 105
Joined: Wed Jun 25, 2003 4:18 pm

Postby LakersGyrl2003 on Mon Jul 07, 2003 5:28 pm

"Street Credit"??? So the only wa Kobe could apparently sell kicks is if he gets the reputation of a thug or a gangsta?? This aint right... I dont buy this for one bit. People buy kicks cuz of the player on the court, not his off-court actions. Next, we'll see Bron on the news too.
LakersGyrl2003

 
Posts: 21823
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:04 am

Postby Roscoe on Mon Jul 07, 2003 5:30 pm

lakers frizzo wrote:on espn in the middle of the article they stated the possibility that this is a publicity stunt to build "street credit" for kobe so he sells more shoes for nike. i dont understand that because think of all the people that wont buy the shoes because of this deliberate lie


I agree, people wouldn't wanna buy the shoes of a supposed rapist. I'm not sayin Kobe's guilty, I'm just using it as an example of why wouldn't buy the shoes.
User avatar
Roscoe
ClubLakers O.G.
 
Posts: 3148
Joined: Wed Jul 02, 2003 8:22 pm
Location: LA

Postby Lakers Dynasty 2000 on Mon Jul 07, 2003 5:46 pm

Alright man... That's pretty gross...
User avatar
Lakers Dynasty 2000

 
Posts: 25694
Joined: Sat Apr 05, 2003 8:57 pm
Location: Pasadena, Southern California

Postby Guest on Mon Jul 07, 2003 5:48 pm

LOL!!! DAT IS A FUNNI PIC DOOD. I C DAT UR TRYIN TO KEEP DIS BOARD FRUM DEPRESSION OVR KOBE. GOOD JOB ROSCOE.
Guest

 

Postby Roscoe on Mon Jul 07, 2003 5:52 pm

Uhh thanks...
User avatar
Roscoe
ClubLakers O.G.
 
Posts: 3148
Joined: Wed Jul 02, 2003 8:22 pm
Location: LA

Postby Guest on Mon Jul 07, 2003 6:25 pm

LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guest

 

Postby Kobe's Innocent on Tue Jul 08, 2003 11:56 am

whered u get dat frum?
Kobe's Innocent

 

Postby MIKEDOG on Tue Jul 08, 2003 12:29 pm

That [Swearing is not permitted at Clublakers. You must edit this post prior to submitting.] is funny...I hope he used protection!! :man10:
User avatar
MIKEDOG

 
Posts: 373
Joined: Mon Mar 31, 2003 3:55 pm
Location: So. Cal.

Postby Reddy on Tue Jul 08, 2003 5:25 pm

good job roscoe on da humor loL!
yea we need some lighting up the tension on da boards now :D

keep it rockin! :bow:
INNOCENT

BE IN THE DREAM TEAM KOBE!!!!!!!!!!!!!
Image

STATUS RETIRED
User avatar
Reddy

 
Posts: 2620
Joined: Sun Mar 30, 2003 12:10 pm
Location: HOME OF THE RINGS, CITY, LOS ANGELES CALIFORNIA!

Postby Kobe_One_Kenobi_8 on Tue Jul 08, 2003 6:02 pm

That was a funny pic.

Its great that Laker fans still have their sense of humor during hard times.
User avatar
Kobe_One_Kenobi_8

 
Posts: 3568
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:01 am
Location: Culver City, CA (Fox Hills)

Postby Kobe_One_Kenobi_8 on Tue Jul 08, 2003 6:04 pm

MIKEDOG,

I don't think latex industry has enough latex in storage to make one for Shaq.
User avatar
Kobe_One_Kenobi_8

 
Posts: 3568
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:01 am
Location: Culver City, CA (Fox Hills)

Postby Roscoe on Tue Jul 08, 2003 6:22 pm

Haha...

Don't worry y'all I'll try to keep the humor comin...
User avatar
Roscoe
ClubLakers O.G.
 
Posts: 3148
Joined: Wed Jul 02, 2003 8:22 pm
Location: LA

Postby Kobe_One_Kenobi_8 on Tue Jul 08, 2003 6:24 pm

Thanx Roscoe for adding some humor today.

With the whole Kobe situation, having a little laugh is therapeutic.
User avatar
Kobe_One_Kenobi_8

 
Posts: 3568
Joined: Sun Apr 13, 2003 2:01 am
Location: Culver City, CA (Fox Hills)

Postby Roscoe on Wed Jul 09, 2003 8:38 pm

This pic shows what the Lakers are gonna do to the Spurs next year in the playoffs...
User avatar
Roscoe
ClubLakers O.G.
 
Posts: 3148
Joined: Wed Jul 02, 2003 8:22 pm
Location: LA

Postby BDG on Wed Jul 09, 2003 10:02 pm

Hahahaha this picture is hillarious! Roscoe you're tha man! You succeeded in lighting up the mood here!

Don't drop the soap, San Antonio!
Image
Slava laughed at the suggestion his skills might be affected by the down time. "Are you kidding?" he said. "Basketball is like ball. It's all a circle."

BEST VIDEO EVER ... AND AND THE SECOND BEST.
User avatar
BDG
Retired Admin
 
Posts: 40953
Joined: Sun Apr 20, 2003 10:45 pm
Location: Los Angeles

Next

Return to The Graveyard

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Advertise Here | Privacy Policy | ©2008 Sculu Sports. Come Strong.